Pit Bull West Coast

Odzież

Pit Bull West Coast

zobacz na planie

poziom: 2

godziny otwarcia:
pon. - sob.: 10:00 - 22:00
niedz. handlowa: 10:00 - 21:00

Opis

HISTORIA MARKI PIT BULL

Firma PIT BULL powstała w 1989 roku we Frankfurcie nad Menem, a jej założycielem był Volker G. Albishausen.
Do założenia marki zainspirowała go podróż do Los Angeles, a dokładniej znajdujące się tam zupełnie inne niż w Europie kluby, sklepy muzyczne i odzieżowe. Po powrocie do rodzinnych Niemiec postanowił stworzyć podobny sklep dla młodzieży na wzór tych znajdujących się w Los Angeles. Razem ze wspólnikiem, Achimem Langerem otworzył pierwszy sklep w centrum Frankfurtu. Inspiracją do nazwy marki odzieżowej był pies tej rasy należący do Volkera, o imieniu SPIKE, którego wizerunek często pojawiał się produkowanej odzieży. Spółka działała 19 miesięcy, ponieważ w 1992 roku Volker wyemigrował na stałe do San Diego w południowej Kalifornii, wówczas rozeszły się jego drogi ze ze wspólnikiem. Wspólnicy nie rozstali się w zgodzie, gdyż obaj mieli jednakowe prawa do używania nazwy firmy, a jednocześnie żaden z nich nie chciał ich odstąpić drugiemu. Volker po przeprowadzce do USA rozpoczął produkcję i dystrybucję odzieży pod obecną nazwą PIT BULL WEST COAST.

PIT BULL W POLSCE

W Polsce marka pojawiła się w II połowie lat 90. - początkowo jako dystrybutor na terenie Europy Wschodniej, a od 2008 roku jako wyłączny licencjonowany producent oraz dystrybutor na cały świat! Przez długie lata firma borykała się z ogromnym problemem złodziejstwa i podróbek. Jednakże konsekwentna praca przyniosła efekty, a w zdecydowanej poprawie wizerunku pomogło otwarcie się na sporty ekstremalne, takie jak sztuki walki, bmx, downhill, kite-surfing, rugby, motocross, bike trial itd.

Koncepcją marki jest tworzenie odzieży i akcesoriów najwyższej jakości spełniającej oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Odzież projektujemy z myślą o ludziach, którzy aktywnie kroczą przez życie i nie boją się stawiać przed sobą nowych wyzwań.

Firma posiada w polce dwanaście oficjalnych sklepów stacjonarnych oraz rozbudowaną sieć sprzedaży partnerskiej w tym sprzedaży online.